Test: Smartmax - magnetická stavebnica pre najmenších

04.03.2018

                                                                                                                                             foto: www.smartmax.eu

Dva týždne som mala choré obe deti. Keď sa z toho dostali, stačil týždeň v škôlke a už mi starší hlási, že ho opäť škrábe v hrdle. Poznáte to. Poriadny kašeľ, nádcha, nič s čím by mohli ísť do kolektívu, ale zároveň nič tak vážne, čo by deti udržalo v posteli. A tak chystám plány, ako tých mojich nezbedníkov zabaviť, chorého i toho druhého, čo ešte nechodí do škôlky.

Magnetické stavebnice sú teraz hit, no mladší má len 2,5 roka a väčšina stavebníc má príliš malé dieliky, nie veľmi praktické pre nášho juniora.


Hľadala som hľadala, až mi do oka padla stavebnica SmartMax. Cenová hladina podobne, ako u ostatných magnetických stavebníc trocha vyššia, no veľké diely vhodné do rúk našich najmenších a množstvo príslušenstva, ktoré sa dá dokúpiť ma presvedčili.


Rozhodli sme sa pre jedno zo základných balení SmartMax Start Plus s magnetickými guličkami a paličkami, i keď guľôčková dráha či dráha pre autá ma tiež lákali, no vyhrala cena plus väčšia variabilita hrania.

                                                                                                               foto: smartmax.eu

Balenie obsahuje .. guličiek, ... rovných krátkych, ... rovných dlhých a zaoblených paličiek rôznych farieb.Najskôr som deti nechala vyskúšať si, ako magnetizmus funguje a o chvíľu už mi predvádzali svoje výtvory. Starší vytvoril žeriav, mladší kruh.
Keď im došli nápady, vzala som brožúrku s návodom a skúšali sme stavať podľa neho.


U mladších detí je fajn začať s geomrtrickými tvarmi, kruh, trojuholík, štvorec, obdĺžnik.

                                                                                                                     foto: smartmax.eu

 staršie sa môžu pustiť do väčších projektov, postaviť kocku, dom či psíka.Neviem čím to presne je, hádam tým, že sa deti pri stavaní musia viac sústrediť, ale z malých divochov, ktorí mi z bytu urobili bojisko sa zrazu stali anjelikovia, ktorí pri hre krásne obsedeli.Ono to stavanie má nejaký upokojujúci efekt. Aj ja som sa pri ňom vysantila a na okamih zabudla na to "domáce väzenie", v ktorom som sa zasa ocitla.

Stručné hodnotenie:
+ vhodné pre najmenších, pretože všetky diely sú naozaj veľké

+ možnosť dokúpenia ďalších dielov pre váčšiu variabilitu

- pri starších deťoch je dokúpenie rozšírenia v podstate nevyhnutnosťou, počet dielov v tomto balení im bude veľmi skoro nedostačujúci.

                                                                                                                      foto: smartmax.eu

© 2018 Mami, hraj sa s nami! Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky