Hráme sa: COOOKIE BOX

29.01.2019

Čo si si napiekol, to si aj zjedz!

Keď som pátrala po ďalšej postrehovke do zbierky, padol mi do oka hra COOKIE BOX od Piatnika. Naposledy ma od nich príjemne prekvapila hra Deja vu, prevedením i tým, ako si ju chalani hneď obľúbili, a tak som siahla opäť do radov Piatnika s otázkou, uchytí sa COOKIE BOX v konkurencii iných postrehoviek, ktoré doma máme?

Odporúčaný vek: 6+

Počet hráčov: 2 - 5

Herná doba: 15 min.

Cena: 299KČ (piatnik.cz)/8,99 € (ihrysko.sk)

Kvalita prevedenia opäť nesklamala. COOKIESKY z velmi pevneho kartónu odolajú aj nášmu Matýskovi, herné karty patria tiež k tým pevnejším na trhu. (jupí-jej, hra prežije!)

Po preštudovaní pravidiel ma mierne prekvapilo to, že hra síce vyzerá ako  jednoduchá postrehovka, no opak je pravdou. 

Princípom hry je poukladať svoje cookies podľa zadania zobrazeného na hracej karte. Potiaľto to znie jednoducho. No treba dodať, že cookies sú obojstranné, a tak ich musíte kombinovať a otáčať dovtedy, kým nenájdete tú správnu kombináciu. Už-už sa mi zdalo, že prvé zadanie vyriešim ako prvá, no posledná cookie mi ostala žltá a potrebovala som červenú...tak otáčam z druhej strany...hnedá, vymieňam za druhú hnedú, tá je z druhej strany fialová....postupne som poprehadzovala snáď celý plech, kým som sa dostala k správnemu riešeniu. 

Chce to rýchle ruky, dobrú pamäť a trochu šťastia, aby sa vám podarilo vyhrať. Presne táto trojkombinácia napokon spôsobila, že Mates (3,5r.) dvakrát po sebe natĺkol staršieho brata (5,5r.), hoci, ako to už u postrehoviek býva, vek je vždy výhoda ťažko prekonávaná.


Čo dodať záverom? Cookie box si u nás našiel svoje miesto, nie je to Dobble, ani BOOST, ani DEJA VU, je svojský, napínavý do poslednej chvíle a nenadržiava. A to sa mi na ňom páči. 

Stručné hodnotenie:

+ rozvíja kombinačné schopnosti

+ cena do 10 €

+ kvalitné prevedenie

- my sa síce nehráme na delenie hier na dievčenské a chlapčenské, no niekto by možno mohol mať problém s tým, že hra na pečenie sušienok je skôr pre dievčatá

EŠTE NIE STE S NAMI NA FACEBOOKU? PRIDAJTE SA K NÁM a majte nové články vždy po ruke:

https://www.facebook.com/groups/269760060358732/

© 2018 Mami, hraj sa s nami! Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky